Basia od podstaw. Kreacja nowej marki. 

Z Basią znamy się od początku – nasza agencja została zaangażowana do współpracy już podczas wprowadzania nowej marki na rynek. Odpowiadaliśmy wówczas za zbudowanie jej rozpoznawalności wśród konsumentów poprzez wykreowanie silnego brandu i koncepcji designów dla całego portfolio. Dziś Basię uwielbiają miliony Polaków, jest mąką z najsilniejszą pozycją na rynku. Taki sukces dał impuls do poszerzenia portfolio, a naszej agencji kolejne zadania: odświeżenie designu marki i wprowadzenie systemu nawigacji, który ułatwi konsumentom wybór właściwego produktu.

Wszyscy znamy Basię.

Silne logo w kształcie serca budzi dobre emocje i skojarzenia – w  takiej formie zagościło w świadomości konsumentów już na dobre. Dlatego w dalszej pracy z wizerunkiem tej marki zdecydowaliśmy się wyłącznie pogrubić i wydłużyć czerwoną linię w symbolu serca – ten dyskretny, ale przemyślany zabieg poprawia widoczność logo na półce. Pozostałe elementy zachowaliśmy w pierwotnej wersji – dzięki temu konsument wie, to nadal ulubiona Basia.

Basia z sercem do wszystkiego!

W pierwszej wersji dolną część opakowania Basi zajmowało okienko. Ponieważ konsumenci przekonali się już o wysokiej jakości produktu, okienko zastąpiliśmy apetycznym, zgodnym z obecnymi trendami zdjęciem dania, które dodatkowo wskazuje na zastosowanie danej mąki.