Nesquik Budyń Kakaowy. Praca z marką globalną.

Marka Nesquik jest rozpoznawalna przez wszystkich na całym świecie. To wynik przestrzegania narzuconych zasad, sztywnych restrykcji key visuala i brand booka. Kreacje tego typu to przede wszystkim wnikliwa analiza wytycznych i opracowanie strategii: co musi być, a co możemy wnieść nowego, żeby końcowy projekt odpowiadał na wszystkie punkty briefu oraz finalnie był rozpoznawalny i atrakcyjny.

Kreacja pod rygorem.

Kreacja opakowania dla nowego produktu marki – Budyniu Kakaowego 100% naturalnych składników to wynik takich szczególnych prac projektowych. Każdy element frontu i tyłu opakowania, zupełnie nowy czy już istniejący (jak np. brand hero), podlegał ścisłemu rygorowi.

Nesquik jest dla dzieci.

Nesquik Budyń 100% naturalnych składników to projekt opakowania dla dzieci. Nasze ponad 20-letnie doświadczenie z rysunkiem dziecięcym to nieocenione „narzędzie” pracy przy tej kreacji. Nowe, autorskie elementy grafiki dziecięcej stworzone na opakowaniu w 100% wpisują się w charakter, styl i naturę marki.

Realizacja projektu opakowania marki globalnej to też konsekwentne, metodyczne wspinanie się po szczeblach drabinki akceptacyjnej – bardzo wysoko, aż do ostatecznego OK :)