Frugo. Redesign etykiet.

Frugo to kultowa marka, obecna na polskim rynku od lat 90. i do dziś niezwykle popularna! W ramach współpracy z FoodCare „odmłodziliśmy” etykiety dla całej linii napojów owocowych Frugo w butelce.

Frugo żyje swoim życiem!

Świat marki Frugo jest owocowy, dziki i tajemniczy. Nowy design etykiet realizuje te założenia za pomocą mocnych, bezkompromisowych barw i kształtów. Odpowiednio dobrane palety kolorów i rysunki owoców są też linkiem do smaku poszczególnych napojów w linii.

W stronę nowoczesności.

Zależało nam, by etykiety Frugo zachowały DNA marki, ale też korespondowały z obowiązującymi trendami – wszak Frugo to napój, po który sięgają najchętniej młodzi, pełni odwagi i pasji ludzie. Między innymi dlatego w designie etykiet umieściliśmy elementy graficzne inspirowane Social Mediami – dymki z komunikatorów czy popularny # w haśle „No to Frugo”.

Narodziny dzikich i egzotycznych owoców!

Na potrzeby nowej koncepcji graficznej wykreowaliśmy autorskie wizerunki owoców – ociekające gęstym sokiem, mocno zgrafizowane, dynamiczne, a jednocześnie dziwne i tajemnicze – są bardzo charakterystycznym i oryginalnym elementem designu, w którym nie ma miejsca na grzeczność i poukładanie.