Lajkonik Junior Buźki – nowe opakowania dla lidera.

Lajkonik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek – uwielbiają go konsumenci w całej Polsce, zarówno starsi, jak i młodsi. W swojej ofercie posiada także produkty Junior dedykowane rodzicom i dzieciom. Właśnie w ramach tej linii mieliśmy przyjemność projektować dwa opakowania dla nowego produktu – Junior Buźki.

Nadal Junior, ale zdecydowanie mniej dziecinny.

Nowy produkt to słodko-słone ciasteczka, które mają kształt emoji – niezwykle popularnych ikon, które w komunikacji wirtualnej służą wyrażaniu emocji. Uzyskana przez Lajkonika licencja dała nam możliwość wykorzystania wizerunków emoji® – The Iconic Brand także na opakowaniach. Zainspirowani zabawnymi buźkami, stworzyliśmy kilka animowanych postaci, z których dwie – z oczami w kształcie serc i w przeciwsłonecznych okularach – awansowały na brand heroes i zajmują centralną część projektu. 
Bohaterowie przyciągają uwagę szerokim uśmiechem pełnym ciasteczek, który imituje okienko na produkt obecne na innych opakowaniach Juniora w tym samym miejscu. Taki zabieg nie tylko dodał postaciom fun’u, ale pozwolił nam też utrzymać spójną architekturę. Całość jest naładowana pozytywnymi emocjami – żywa, zwariowana i trochę psotna, bez dziecinnego wydźwięku, a dzięki temu bardziej atrakcyjna dla starszych dzieci.