Kultowa marka MAGGI - piąta edycja limitowana!

Rynkowego lidera kategorii przypraw uniwersalnych w płynie zna każdy – jednak wizerunek marki musi podążać za nowym młodszym pokoleniem, wchodzącym dopiero w świat gotowania. Wszystkie kreacje etykiet w edycjach limitowanych, które realizujemy od 2015 roku, wzmacniają nowoczesny wizerunek marki MAGGI, utrwalają branding oraz budują jej ikoniczny charakter w kolejnych pokoleniach konsumentów.

Trendy Maggi.

Mocne, atrakcyjne, wyraziste i zapadające w pamięć grafiki etykiet z silnym brandingiem zwracają uwagę na półce sklepowej. Dają też przyjemność użytkowania w domu. Opakowanie przyprawy staje się bohaterem na stole czy w szafce kuchennej. Pozycjonują MAGGI jako markę pasującą do dzisiejszej kuchni młodych ludzi.

Wszystkie projekty graficzne linii są spójne ze sposobem i komunikacją marki – lekkie, z charakterem i dystansem do produktu. Angażują pozytywnie Konsumenta. Są zabawne i dostarczają przyjemności. Podążają za modą i trendami.

Cel osiągnięty :)

Nasze koncepty kreatywne edycji limitowanych od lat wspierają strategie marki MAGGI. Wpisały się na stałe w działania marketingowe i są przez nas szczególnie wyczekiwane!