Nesvita - nowy brand, nowy świat marki, nowa linia innowacyjnych produktów.

Kompletny rebranding marki, który zrealizowaliśmy parę lat temu, stał się doskonałą platformą do rozwoju portfolio. Delikatny, jasny, smakowity świat Nesvity podąża za rynkowymi trendami i świetnie wpisuje się w kategorię produktów śniadaniowych. Jednocześnie opakowania wybijają się z półki sklepowej swoją świeżością i naturalnością.

Design, który komunikuje funkcjonalność.

Projekty graficzne nowej linii opakowań owsianek Nesvity, komunikują zdrowy, smaczny, innowacyjnie skomponowany produkt z konkretnym benefitem dla konsumenta: Odporność, Trawienie, Zdrowa skóra.


Ważnym elementem kreacji jest apetyczna prezentacja produktu – z różną propozycją przygotowania – marka Nesvita zwraca się bezpośrednio z opakowania – angażuje i dba o swojego odbiorcę: Przygotuj jak lubisz! Dużą rolę odgrywa też back panel opakowania. Wykorzystujemy go maksymalnie opowiadając o produktach marki Nesvita. Tu wybrzmiewają graficznie wszystkie benefity. Back panel jest istotną platformą komunikacji z konsumentem i traktujemy go bardzo serio.


Nasze koncepty kreatywne od lat wspierają markę Nesvita – obsługujemy ją kompleksowo z wielką przyjemnością!